فالوور در اینستاگرام خیلی مهم

شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 14:14

اینستاگرام یکی از سریعترین شبکه اجتماعی در حال رشد است.در حدود نیمی از کاربران اینترنت جهان در حال حاضر در اینستاگرام هستند. با این حال، حتی اگر تصاویر جالبی را در آن ارسال کنید، جمع کردن مخاطبان با اندازه مناسب اغلب می تواند کار دشواری باشد. این موضوع برای هر کس که تازه شروع کرده است، ناامید کننده می باشد.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است و هدف اصلی آن فراهم نمودن یک فضای مناسب برای افراد است تا از طریق آن با هم در ارتباط باشند. بنابراین شرکت ها باید از آن به عنوان یک فرصت برای ارتباط موثر و مستقیم با دنبال کنندگان خود استفاده کنند. به نظرات، سوالات یا شکایاتی که در پست های خود دریافت می کنید پاسخ دهید. اگر با شخصیت باشید و از مخاطبان خود قدردانی نمایید، آنها با احتمال بیشتری تمایل خواهند داشت تا با برند شما ارتباط برقرار نمایند.

شکی نیست که در حال حاضراینستاگرام جزو شبکه های اجتماعی محبوب در کلا دنیا و به ویژه کشور ماست. با وجود فیلتر شدن تلگرام جایگاه بهتری هم نیز پیدا خواهد کرد. به خاطر همین هم هر کجا که مخاطبان زیادی در آن فعالیت داشته باشند بهترین مکان برای تبلیغات، بازاریابی، برند سازی و در کل راه اندازی کسب و کار جدیدی است.

بازاریابی در شبکه های اجتماعی که دارای محبوبیت بیشتری در بین استفاده کنندگان این شبکه ها است یکی از روش های مؤثر و کارآمد برای بازاریابی های اینترنتی و افزایش فروش می باشد. با حضور و استفاده از شبکه های اجتماعی می توانید برند و محصولات خود را به دیگران معرفی نمایید. شما با استفاده از نکات مهم و لازم  و همچنین با شناخت مخاطبان خود می توانید از افزایش فروش خوبی بهره مند شوید. 

همانطور که می دانید دارایی هر کسب و کاری در اینستاگرام تعداد دنبال کنندگانش است. پس فالوور در اینستاگرام خیلی مهم است. البته فالوور های واقعی و علاقه مند به کسب و کارتان. راه های افزایش فالوور اینستاگرام هم خدارو شکر زیاد است. از خرید فالوور اینستاگرام گرفته تا استفاده از ربات های اینستاگرامی!


ولی در این مقاله قصد دارم در مورد روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام صحبت کنم. همانطور که عرض کردم روش های زیادی برای بالا بردن فالوور های اینستاگرام وجود دارد ولی اکثر آن ها اصولی نیستند و در واقع روش های غیر مجاز محسوب می شوند.


اگر قصد دارید یک شبه فالوورهای پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید این مقاله اصلا به درد شما نمی خورد. فقط دوستانی که قصد دارند فالوورهای واقعی و علاقه مند به پیج اینستاگرام خود جذب کنند باید این مقاله را بخوانند. اگر موافق هستید همراه من باشید.

آیا فالوور فیک بخریم؟!

کسانی که فکر می کنند با خرید فالوور فیک اینستاگرام می توانند یک شبه اعتبار بالایی کسب کنند، فقط فکر می کنند که اینطور است ولی در واقع کاملا بر عکس است.


الان هر کسی می داند که پیجی که مثلا 10 کا فالوور دارد باید حداقل 2 کا لایک برای هر پستش داشته باشد. ولی پیج هایی که فالوور می خرند وضعیت لایک پست هایشان خیلی افتضاح تر از این حرفا است. همین دلیل کافی است تا اعتبار پیج تان کاهش یابد و افراد زیادی متوجه شوند که پیج شما قابل اعتماد نیست!


پس همانطور که متوجه شدید فالوور های فیک و به قول معروف خریدنی باعث لطمه زدن به برند و کسب و کارتان در اینستاگرام می شود. متاسفانه کسب و کارهای بزرگی از این روش برای افزایش فالوور پیج اینستاگراشان استفاده می کنند ولی نمی دانند در آینده با دستان خود قرار است کسب و کار خود را نابود کنند.


بهترین راه این است که اصولی به دنبال بالا بردن فالوور های پیج اینستاگرام تان باشید. هیچ چیز مانند فالوور های واقعی برای شما اهمیت ندارد. در این مقاله ایده هایی را با شما در میان می گذارم تا بتوانید دنبال کنندگانی که واقعا عاشق کسب و کار شما هستند را پیدا کنید.

  

چطور افزایش واعی فالوور اینستاگرام بدهیم...


اگر واقعا کسب و کارتان برای شما مهم است و می خواهید در اینستاگرام به محبوبیت بالایی برسید روش های واقعی و اصولی افزایش فالوور اینستاگرام را به شما می گویم. ولی اگر در ذهنتان این است که پیجی در اینستاگرام بزنید و صرفا با افزایش فالوورهای آن بخواهید اعتبار بالایی کسب کنید و سپس با گرفتن سفارش تبلیغات کسب درآمد کنید روش هایی که قصد دارم عنوان کنم اصلا به دردتان نمی خورد.

1.پروفایل شما معرف شماست پس جذابیت در آن را دست کم نگیرید

قبل از هر چیز بهتر است بدانید پروفایل اینستاگرام شما دقیقا مانند ویترین مغازه است. اگر ویترین مغازه شما جذاب نباشد مشتری ها را فراری می دهید. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است و حرف اول و آخر را در اینستاگرام تصاویر هستند که می زنند.

 

باید تصاویر جذاب و خلاقانه تولید کنید و در پروفایل تان منتشر کنید. طوری که در نگاه اول کاربران تان مجذوب پروفایل شما شوند و تمایل پیدا کنند تا شما را سریع تر دنبال کنند. پیج های جذاب زیادی وجود دارند که فقط به خاطر جذابیتی که دارند، توسط افراد دنبال می شوند.



البته مهم است که پروفایل تان را با یک عکس پروفایل جذاب و یک بیوی عالی تاثیر گذارتر کنید.


رعایت تمام این موارد به جذاب تر شدن پروفایل شما کمک می کند و هر بازدید کننده ای را می تواند مشتاق به پیگیری پیج شما کند.


2.برای دیده شدن بهتر از # هشتگ ها  استفاده کنید

هشتگ # چیست و چه کاربردی در اینستاگرام دارد ؟؟؟؟

در واقه هشتگ ها کلید واژه هایی هستند که در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام شما را برای جستجو در بین موارد مورد علاقه تان یاری می کنند .هشتگ ها مزایایی را برای شما فراهم می کند بدین صورت که تصاویر یا ویدئو هایی که ارسال می کنید وارد قسمت Tag شده و شانس بهتر دیده شدن پیدا می کنید . از مزایای دیگر آن جستجو به صورت دسته بندی تر می باشد همچنین کارائی مثل به راه انداختن کمپین های حمایتی یا تبلیغاتی و ... را دارا می باشد .پس از قدرت این علامت (#) هرگز غافل نشوید .

هشتگ ها نقش مهمی در بیشتر دیده شدن پست های شما در اینستاگرام دارند. استفاده از هشتگ ها به صورت صحیح می تواند به رشد کسب و کار شما در اینستاگرام کمک بسیاری کند.


به تازگی اینستاگرام قابلیت فالو کردن هشتگ ها را هم به اپلیکیشن خود اضافه کرده است و افراد زیادی هستند که هشتگ های محبوب خود را پیگیری می کنند. همین باعث شده تا هشتگ ها محبوبیت بیشتری در اینستاگرام پیدا کنند. و استفاده مستمر از هشتگ ها در انتشار پست ها باعث افزایش فالوور پیج اینستاگرام شما می شود.


سعی کنید لیستی از هشتگ های پر طرفدار و به اصطلاح داغ در حوزه کاری خود را پیدا کنید و آن ها را لیست کنید. برای اینکار از جست و جوی خود اینستاگرام استفاده کنید. هشتگ اصلی خود را در قسمت سرچ بر اساس تگ در اینستاگرام وارد کنید تا به شما نشان دهد چه هشتگ هایی شبیه به هشتگ جست و جو شده شما وجود دارند که عکس های زیادی با آن ها برچسب گذاری شده است.


از تمام آن ها به اندازه در انتشار پست های خود استفاده کنید. به طور طبیعی هر عکسی که با هشتگ مربوط به آن در اینستاگرام پست می کنید باعث می شود 3 نفر شما را دنبال کنند.

 3.تعامل با پیج هایی که در حیطه کاریتان هستند

یکی از سودمند ترین کارهایی که در فعالیت های اینستاگرامی خود می توانید انجام دهید تعامل با پیج های هم حوزه خود است. اگر در اینستاگرام فعال باشید نیازی نیست بگردید تا هم حوزه ای های خود را پیدا کنید. به طور طبیعی با آن ها برخورد می کنید. فقط کافی است با آن ها رابطه برقرار کنید.

سعی کنید پیج های هم حوزه خود را فالو کنید و پیگیر فعالیت های آن ها در اینستاگرام باشید. از طریق دایرکت با آن ها در تماس باشید و سعی کنید هر از گاهی با آن ها تبادل داشته باشید. تبادل با پیج های هم حوزه خود باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما می شود و همچنین هدفمندترین افراد را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد.


علاوه بر این زمانی که با پیج هایی که موضوع کاریشان با شما یکی است تعامل داشته باشید شانس این را پیدا خواهید کرد که در لیست Suggestion آن ها قرار بگیرید و این هم باعث می شود فالوور های پیج اینستاگرام شما روز به روز افزایش پیدا کنند.

4.برگزاری مسابقه در اینستاگرام

برگذاری مسابقات اینستاگرامی یکی از بهترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام است که امروزه خیلی از پیج های معروف و همچنین پیج های ناشناخته در اینستاگرام از این روش استفاده می کنند.


سعی کنید در طراحی مسابقات خلاقیت به خرج دهید و از هدایای ترغیب کننده و با ارزش برای برندگان مسابقه استفاده کنید. هرچه جوایز برندگان ارزشمند تر باشد مسلما افراد بیشتری ترغیب می شوند تا در مسابقه شما شرکت کنند.


مسابقات زیادی با موضوعات مختلف با توجه به حوزه کاری خود می توانید در اینستاگرام راه اندازی کنید. ولی چیزی که مهم است سعی کنید حتما شرکت کنندگان در مسابقه را دعوت به انجام دادن کاری کنید. مثلا از شرکت کنندگان بخواهید 5 نفر از دوستانشان را به مسابقه دعوت کنند و حتما از آن ها بخواهید مثلا 2 نفر از دعوت شوندگان باید پیج را حتما فالو کنند تا در مسابقه شرکت داده شوید.

همانطور که متوجه شدید مسابقات اینستاگرامی باعث افزایش فالوور سریع پیج تان می شود. پس حتما سعی کنید هر چند وقت یک بار مسابقاتی را در پیج اینستاگرام خود راه اندازی کنید.


5.اینستاگرام خود را در وب سایتتان تبلیغ کنید

اگر وب سایت داشته باشید ایده های خیلی خوبی برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام تان وجود دارد. وب سایتی که هر روز دارای بازدید کنندگان جدیدی است بهترین مکان برای تبلیغ پیج اینستاگرام تان است.


یکی از ایده هایی که می توانید از آن در سایت تان استفاده کنید قرار دادن بنر اینستاگرام تان در زیر تمام پست ها است. با این کار شانس بیشتری برای جذب فالوورهای جدید دارید. چون مطمئنا افراد زیادی ممکن است از مقالات شما از طریق گوگل آشنا شوند و در این صورت با دیدن بنر اینستاگرام شما که باید جذاب هم باشد ترغیب می شوند تا حداقل یک بار از پیج اینستاگرام شما دیدن کنند.


سعی کنید حتما در صفحه درباره ما و تماس با ما سایت تان آدرس اینستاگرام تان را به عنوان یکی از راه های ارتباطی قرار دهید. چرا که این دو صفحه در هر سایتی جزء پر بازدیدترین صفحات سایت محسوب می شوند.


هر از گاهی سعی کنید از طریق خبرنامه ایمیلی سایت تان کاربرانتان را دعوت به فالو کردن پیج اینستاگرام تان کنید. همیشه یک پیشنهاد ویژه و رد نشدنی لازم است تا به دعوت به اقدام شما پاسخ مثبت دهند. پس حتما پیشنهاد ویژه ای برای کاربرانتان در نظر داشته باشید.


شاید خیلی از اعضای سایت شما تا الان اینستاگرام تان را دنبال نکرده اند. با قرار دادن اینستاگرام خود در امضای ایمیل های ارسالی تان می توانید اینستاگرام خود را به آن ها به عنوان یکی از راه های ارتباطی معرفی کنید. همچنین در صورت فوروارد شدن ایمیل ها توسط اعضای تان ممکن است افراد بیشتری با اینستاگرام شما آشنا شوند.


 

6.دغدغه های کاربران پیج خود را بررسی کنید

همیشه تحلیل رفتار کاربران باعث بهبود کیفیت کار شما می شود. چه سایت داشته باشید و چه اینستاگرام باید همیشه از کمبود ها و نیازهای کاربرانتان آگاه باشید. به خاطر اینکه با بررسی رفتار کاربرانتان متوجه این می شوید که دقیقا آن ها به چه چیزهایی علاقه دارند و به دنبال چه هستند.


اینستاگرام ابزاری به نام Insight را در اختیار پروفایل های تجاری خود قرار داده است که با استفاده از این ابزار به راحتی می توانید متوجه این شوید که تا چه حدودی محتوایی که تولید می کنید برای کاربرانتان جذاب است یا خیر! تا چه حدی در راستای هدف خود پیش می روید.


در این صورت می توانید محتوای تولیدی خود را بهبود ببخشید و همین باعث می شود در جذب فالوور برای پیج خود هم پیشرفت داشته باشید. البته این مورد شاید به صورت مستقیم روی افزایش فالوور اینستاگرام شما تاثیر نداشته باشد ولی همانطور که قبلا اشاره کردم افرادی شما را دنبال می کنند که از پروفایل شما در نگاه اول خوششان بیاید.

7.به صورت آفلاین هم تبلیغ کنید

اگر دارای کسب و کار سنتی هستید و از اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنید حتما برای شما مقدور است که از تبلیغات آفلاین هم برای افزایش فالوور اینستاگرام خود استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید روی بروشورهای تبلیغاتی و یا تراکت ها مانور دهید. در این صورت حتما آدرس پیج اینستاگرام خود را در تبلیغات کاغذی خود درج کنید.


همچنین خیلی مهم است که در کارت ویزیت خود به آدرس اینستاگرام خود اشاره کنید. این روزها خیلی ها به جای درج وب سایت روی کارت ویزیت خود اکثرا از آدرس اینستاگرام شان استفاده می کنند. 





8.پست هایی منتشر کنید که کاربران را مجبور به بحث کردن در این زمینه کند

یکی از پر تعامل ترین پست ها در شبکه های اجتماعی به ویژه در اینستاگرام انتشار پست های چالشی است. مسلما در هر حوزه کاری که باشید موضوعات چالشی وجود دارد. سعی کنید پست هایی منتشر کنید تا کاربران را وادار سازد تا با شما تعامل داشته باشند و در بحث ها شرکت کنند.


یکی از راه های تعامل با کاربران سوال پرسیدن از آن ها است. مثلا پستی در اینستاگرام خود با عنوان “دیجی کالا در روز چقدر درآمد دارد؟” منتشر کنید. می توانید به صورت عکس نوشته این پست را منتشر کنید. مطمئن باشید مردم عاشق نظر دادن در موضوعات چالشی هستند. افراد زیادی در موضوعی که ایجاد کردید شرکت می کنند و ممکن است دوستان دیگر خود را نیز در پست شما منشن کنند.


یا حتی ممکن است پست شما را از طریق دایرکت برای دوستان دیگر خود نیز ارسال کنند. و این باعث می شود پست شما به صورت ویروسی پخش شود. حتما پست هایی که در اکسپلورر اینستاگرام خود بازدید و لایک بالایی دارند را هر از گاهی دیده اید؟


زمانی که پست شما هم دست به دست بچرخد مطمئن باشید مثل ویروس بین کاربران زیادی پخش می شود و لایک بالایی دریافت می کند. همین موضوع هم باعث می شود افراد بیشتر دیگری با پیج شما آشنا شوند.


9.پیج خود را در سایر ابزارها و شبکه های پر قدرت دیگر معرفی کنید

یکی از راه های افزایش فالوور اینستاگرام این است که از دیگر ابزارهایی که در دست دارید استفاده کنید. مثلا دیگر شبکه های اجتماعی. به عنوان مثال اگر در لینکدین فعال هستید حتما از نفوذی که در لینکدین دارید می توانید برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خود استفاده کنید.


یا مثلا هنگامی که در پست های وبلاگ ها و وب سایت های دیگر نظر تخصصی خود را قرار می دهید به جای اینکه آدرس وب سایت خود را درج کنید از آدرس پروفایل اینستاگرام خود استفاده کنید. مطمئن باشید اگر نظرتان تاثیرگذار باشد افراد زیادی علاقه مند به دنبال کردن شما می شوند.


همچنین زمانی که در وبلاگ ها و وب سایت های دیگر پستی به عنوان پست مهمان منتشر می کنید حتما در پروفایل خود آدرس اینستاگرام خود را نیز درج کنید.


در تکمیل پروفایل شبکه های اجتماعی خود دقت کنید که حتما آدرس اینستاگرام خود را نیز قرار دهید. گوگل پلاس، فیسبوک و توئیتر شبکه های اجتماعی هستند که می توانید از آن ها برای افزایش دنبال کنندگان پیج اینستاگرام خود به خوبی استفاده کنید.


در انتهای فایل های صوتی یا ویدیوهایی که منتشر می کنید حتما به این اشاره کنید که شما را در اینستاگرام دنبال کنند. در بسیاری از مواقع اگر محتوای خوبی ارائه دهید مخاطبان علاقه مند می شوند تا پیگیر کار شما شوند. فایل های صوتی یا ویدیو ها بیشتر طرفدار دارند.

10.کمک گرفتن از ربات اینستاگرام

یکی از روش های افزایش فالوور واقعی و هدفمند اینستاگرام استفاده از ربات اینستاگرام است. سایت هایی هستند که ربات های اینستاگرامی تحت وب ارائه می کنند. ربات های اینستاگرامی بهترین ابزار برای تعامل با کاربران محسوب می شوند. همانطور که قبلا اشاره کردم فعال بودن در اینستاگرام و تعامل داشتن با افرادی که ممکن است علاقه مند به حوزه کاری شما باشند باعث جذب آن ها به پیج اینستاگرام تان می شود.

البته راه های زیاد دیگری هم وجود دارد که شما با آن ها هم می توانید به خواسته خود که افزایش فالوور می باسد برسید از جمله مواردی که در ذیل به آن ها اشاره می شود پس دقت کنید اگر به صورت اصولی افزایش ممبر دهید هم رشد پیج اینستاگرام هم فالوور های شما با هم دارای هماهنگی می باشد که این خود باعث می شود کاربران به این اطمینان برسند جای مناسبی برای حضور در پیج شما دارند و از جای خود تکان نخورند. همچنین آن ها میتوانند با تبلیغات ناملموس خود باعث رشد سریع تر و چشم گیر پیج شما در اینستاگرام شده البته یادتان باشد شما این را به عنوان یک لطف بدانید و حتما این موارد را حتی با یک تشکر خشک و خالی از فالوورهایتان جبران نمائید .

ممکن است این کار برای شما سخت باشد ولی ربات اینستاگرامی بهترین ابزار برای این است که به جای شما در اینستاگرام فعالیت کند.


شما می توانید اکانت خود را در ربات اینستاگرام فعال کنید و به جای شما عملیاتی مثل لایک کردن عکس ها، فالو کردن افراد خاص، دایرکت فرستادن به افراد را در اینستاگرام به صورت اتوماتیک انجام می دهد.


همچنین شما می توانید برنامه ریزی دقیق داشته باشید تا ربات شما دقیقا کاری که شما می خواهید را انجام دهد. مثلا لایک کردن عکس هایی با هشتگ های خاص، فالو کردن فالوور های یک پیج خاص، لایک کردن عکس هایی با نقشه خاص و … هر کاری که شما دوست داشته باشید ربات اینستاگرام برای شما انجام می دهد.


و همین باعث می شود افرادی به پیج شما جذب شوند که علاقه مند به موضوع کاری شما هستند. افزایش فالوور واقعی اینستاگرام با ربات های اینستاگرامی به راحتی امکان پذیر است.

لایک اضافه بخرید

شما میتوانید با خرید لایک های اضافه، پست های خود را ترویج دهید و در چرخه فالوورهای ایرانی قرار بگیرید. چ


دعوت از کاربران به عنوان مهمان قرار دادن پست در پیج شما

اگر شما با اینفلوئنسرهای اینستاگرام ارتباط دارید از آنها بخواهید تا بعنوان مهمان در صفحه ی شما پست بگذارند. بکاربردن این استراتژی باعث می شود تا مشارکت صفحه های آنها به سمت شما منتقل شوند؛ تمام فالوورهای جدیدی را که می گیرید، نمی خواهد منشن کنید.


عکس های پشت صحنه خود را نشر دهید.

عکس های صادقانه و بی پرده ماهیت و داستان واقعی پشت برند شما را نمایان می کند. انتشار این تصاویر نشان می دهد افراد پشت پرده ی برند شما صمیمی و روراست هستند.

در اینجا باید یک مورد جذاب را در مورد اینستاگرام توضیح بدم که همگام سازی یا اتصال اکانت اینستاگرام به سایر شبکه های اجتماعی می باشد . این مورد میتواند مورد توجه بسیاری از افراد باشد که البته به طور خلاصه و کلی در این مورد توضیحاتی را ارائه می کنیم :

برای این منظور وارد بخش پروفایل اکانت اینستاگرام خود شده و بر روی آیکون سه نقطه در دستگاه های اندرویدی یا خورشید بر روی دستگاه های ios و ویندوز فون زده سپس گزینه Link Account  را انتخاب کنید و شبکه اجتماعی مورد نظر خود را انتخاب و مشخصات اکانت شبکه اجتماعی خود را وارد می کنید بعد از این کار تعامل و همگام سازی بین شبکه ها برقرار می شود .

برای لغو این همگام سازی کافیست تمام مراحل را مجددا طی کرده و در نهایت بر روی گزینه Unlink کلیک نمائید .

از همه این ها گذشته مورد مهم تری که نیاز است بدانید این است که برای فعالیت تجاری در اینستاگرام شما نیاز به یک اکانت تجتری به جای یک اکانت عادی دارید و روش کار هم بسار ساده می باشد اکانت تجاری در واقع شرط آن هم برای یک اکانت تجاری در اینستاگرام داشتن اکانتی در فیس بوک می باشد . با تجاری کردن اکانت در اینستاگرام شاهد چند تفاوت هستیم که به ذکر آن ها می پردازیم :

ابتدا اینکه کاربران پس از ورود به صفحه شما علاوه گزینه Follow شاهد گزینه  دیگری به نام Contact خواهند بود که شامل اطلاعاتی مثل شماره تماس و ایمیل و ... است . با انجام این کار پیج‌های فروشگاهی دیگر نیاز نیست که اطلاعات تماس خود را در بخش بیوگرافی وارد کنند و می‌توانند به‌صورت منظم و حرفه‌ای، آن‌ها را در بخش Contact جایگزین کنند. با انجام اینکار زمانی که کاربر روی Contact لمس می‌کند گزینه‌ای با عنوان Call برای او به نمایش در خواهد آمد که با لمس آن مستقیما به شماره گیر گوشی برای تماس منتقل خواهد شد.

دوم اینکه بعد از تجاری کردن اکانت خود اینستاگرام برای شما دسترسی به آمار و ارقام مربوط به پست ها و فالوورهایتان می باشد .

برای تجاری کردن اکانت اینستاگرام  باید به تنظیمات اینستاگرام مراجعه کرده و گزینه‌ی Switch to Business  Profile را انتخاب کنید. از شما درخواست می‌شود تا به اکانت فیسبوک خود متصل شوید و اطلاعاتی همچون شماره تلفن، ایمیل و در صورت تمایل موقعیت مکانی روی نقشه را مشخص کنید. بعد از انجام این مراحل اکانت شما به سادگی تبدیل به یک اکانت تجاری می‌شود. در صورتی که به هر دلیل از انجام اینکار منصرف شدید می‌توانید مجددا با مراجعه به تنظیمات اینستاگرام، گزینه‌ی Switch to Regular Profile را انتخاب کنید تا اکانت شما مجددا به اکانت عادی تبدیل شود .


 


خب در این بخش می خواهیم نکته کلیدی دیگر را برای اینکه استاد تمام اینستا گرام شوید را إکر کنیم :

از اپلیکیشن های جانبی بیشتری برای بهبود کیفیت در تصاویر خود بهره ببرید هر چیزی که بهبود کیفیت عکس شما کمک کند در واقع شما را به سمت یک اینستاگرمنیک حرفه ای تر پیش می برد .


در انتخاب هشتگ ها بسیار وسواس باشید خود اینستاگرام در مورد هشتگ خوردن تصاویر توصیه می کند که این هشتگ ها هوشمندانه و مرتبط با تصاویر انتخاب شوند .