هیچ چیز مانند فالوور های واقعی برای شما اهمیت ندارد

اینستاگرام یکی از سریعترین شبکه اجتماعی در حال رشد است.در حدود نیمی از کاربران اینترنت جهان در حال حاضر در اینستاگرام هستند. با این حال، حتی اگر تصاویر جالبی را در آن ارسال کنید، جمع کردن مخاطبان با اندازه مناسب اغلب می تواند کار دشواری باشد. این موضوع برای هر کس که تازه شروع کرده است، ناامید کننده می باشد.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است و هدف اصلی آن فراهم نمودن یک فضای مناسب برای افراد است تا از طریق آن با هم در ارتباط باشند. بنابراین شرکت ها باید از آن به عنوان یک فرصت برای ارتباط موثر و مستقیم با دنبال کنندگان خود استفاده کنند. به نظرات، سوالات یا شکایاتی که در پست های خود دریافت می کنید پاسخ دهید. اگر با شخصیت باشید و از مخاطبان خود قدردانی نمایید، آنها با احتمال بیشتری تمایل خواهند داشت تا با برند شما ارتباط برقرار نمایند.

شکی نیست که در حال حاضراینستاگرام جزو شبکه های اجتماعی محبوب در کلا دنیا و به ویژه کشور ماست. با وجود فیلتر شدن تلگرام جایگاه بهتری هم نیز پیدا خواهد کرد. به خاطر همین هم هر کجا که مخاطبان زیادی در آن فعالیت داشته باشند بهترین مکان برای تبلیغات، بازاریابی، برند سازی و در کل راه اندازی کسب و کار جدیدی است.

بازاریابی در شبکه های اجتماعی که دارای محبوبیت بیشتری در بین استفاده کنندگان این شبکه ها است یکی از روش های مؤثر و کارآمد برای بازاریابی های اینترنتی و افزایش فروش می باشد. با حضور و استفاده از شبکه های اجتماعی می توانید برند و محصولات خود را به دیگران معرفی نمایید. شما با استفاده از نکات مهم و لازم  و همچنین با شناخت مخاطبان خود می توانید از افزایش فروش خوبی بهره مند شوید. 

همانطور که می دانید دارایی هر کسب و کاری در اینستاگرام تعداد دنبال کنندگانش است. پس فالوور در اینستاگرام خیلی مهم است. البته فالوور های واقعی و علاقه مند به کسب و کارتان. راه های افزایش فالوور اینستاگرام هم خدارو شکر زیاد است. از خرید فالوور اینستاگرام گرفته تا استفاده از ربات های اینستاگرامی!


ولی در این مقاله قصد دارم در مورد روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام صحبت کنم. همانطور که عرض کردم روش های زیادی برای بالا بردن فالوور های اینستاگرام وجود دارد ولی اکثر آن ها اصولی نیستند و در واقع روش های غیر مجاز محسوب می شوند.


اگر قصد دارید یک شبه فالوورهای پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید این مقاله اصلا به درد شما نمی خورد. فقط دوستانی که قصد دارند فالوورهای واقعی و علاقه مند به پیج اینستاگرام خود جذب کنند باید این مقاله را بخوانند. اگر موافق هستید همراه من باشید.

آیا فالوور فیک بخریم؟!

کسانی که فکر می کنند با خرید فالوور فیک اینستاگرام می توانند یک شبه اعتبار بالایی کسب کنند، فقط فکر می کنند که اینطور است ولی در واقع کاملا بر عکس است.


الان هر کسی می داند که پیجی که مثلا 10 کا فالوور دارد باید حداقل 2 کا لایک برای هر پستش داشته باشد. ولی پیج هایی که فالوور می خرند وضعیت لایک پست هایشان خیلی افتضاح تر از این حرفا است. همین دلیل کافی است تا اعتبار پیج تان کاهش یابد و افراد زیادی متوجه شوند که پیج شما قابل اعتماد نیست!


پس همانطور که متوجه شدید فالوور های فیک و به قول معروف خریدنی باعث لطمه زدن به برند و کسب و کارتان در اینستاگرام می شود. متاسفانه کسب و کارهای بزرگی از این روش برای افزایش فالوور پیج اینستاگراشان استفاده می کنند ولی نمی دانند در آینده با دستان خود قرار است کسب و کار خود را نابود کنند.


بهترین راه این است که اصولی به دنبال بالا بردن فالوور های پیج اینستاگرام تان باشید. هیچ چیز مانند فالوور های واقعی برای شما اهمیت ندارد. در این مقاله ایده هایی را با شما در میان می گذارم تا بتوانید دنبال کنندگانی که واقعا عاشق کسب و کار شما هستند را پیدا کنید.


همگام سازی تمام شبکه های اجتماعی که در آن فعالیت می کنید
تمام حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی مختلف را با انتخاب گزینه integration همگام کنید. این کار به شما اجازه می‌دهد تا پستی را که به عنوان مثال در اینستاگرام می‌گذارید، به‌طور همزمان در سایر در سایر شبکه‌ها نیز قرار دهید. بدین شکل زحمت شما کمتر می‌شود و به‌طور مرتب همه شبکه‌های اجتماعی‌تان فعال باقی می‌مانند.
سلاح پنهان شما استفاده از گراف جست ‌وجوی شبکه اجتماعی است
یکی از فالوئرهای خود را در مرکز شبکه‌ای تارعنکبوتی تصور کنید. جستجو بر مبنای گراف به شما اجازه می‌دهد تا از طریق شناخت دیگر پیج‌های لایک شده توسط آن فرد، او را بهتر بشناسید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا دریایی از افراد با ذهنیت مشابه را پیدا کنید. این روشی جالب و نبوغ آمیز برای گسترده‌تر کردن شبکه اجتماعی‌تان است.
با خدمات ویژه خود را متمایز جلوه دهید
با پاداش‌هایی واقعی مسیرتان به سوی لایک بیشتر را هموارتر کنید. یک رستوران مکزیکی زنجیره‌ای فقط و فقط در صفحه شبکه اجتماعی خود اعلام کرد که در یکی از شعبات، بوریتوی (یک نوع ساندویچ) رایگان عرضه می‌شود. با این کار سیل فالوئر و افزایش لایک به سوی این صفحه جاری شد. چه کسی یک بوریتوی رایگان را نادیده می‌گیرد؟


به طور مستمر راه های ارتباطی خود با مشتریان مثل ایمیل و شماره تلفن آن ها را همگام کنید
با توجه به ضروری بودن ارائه ایمیل به شبکه‌های اجتماعی می‌توانید با همگام‌سازی لیست ایمیل‌های مشترکین شرکت با صفحه مجازی‌تان، آن‌ها ر در شبکه بیابید. همچنین برخی از افراد شماره تلفنشان را نیز در پروفایل خود قرار می‌دهند؛ بنابراین با همگام‌‌سازی لیست ایمیل‌ها و شماره تلفن‌های مشترکین می‌توانید فالوئرهای زیادی به‌دست آورید.


از پاسخ گویی به فالوورهای خود فرار نکنید در واقع مسئولیت پذیر باشد
بسیاری از برندهای بزرگ و شناخته شده سؤالات فالوئرهای خود را بی‌پاسخ می‌گذارند. شما می‌توانید با پاسخی صادقانه و مفید به آن‌ها کمک کنید. فراموش نکنید برای این کار با صفحه اجتماعی شغلی‌تان پیام بگذارید تا فالوئرهای بیشتری را جذب کنید.
باید حساب کاربری شما با برند کاری تان همسو باشد
اگر می‌خواهید مردم با جستجوی نام کاربری‌تان شما را پیدا کنند، مطمئن شوید که نام کاربری‌تان با نام برندتان همسو و یکسان باشد. از مخفف سازی نام کاربری‌تان جدا خودداری کنید و از تغییر گاه‌به‌گاه آن نیز بپرهیزید.

وقتی را برایپاسخ‌گویی منظم کنار بگذارید
ارسال محتوای جالب فقط بخشی از ماجراست. برای جذب فالوور شما باید به شکلی منظم به سؤالات، نظرات و شکایات پاسخ دهید.

کاربران پیشنهاد شده خود را دنبال کنید
 به تنظیمات خود بروید و روی نماد چرخدنده در سمت راست بالای صفحه خود کلیک کنید. روی «یافتن و دعوت از دوستان» و سپس «کاربران پیشنهادی» کلیک کنید.

 
تاثیرچهره در بیشتر دیده شدن را فراموش نکنید
 دن زارلا متوجه شد که تصاویر با چهره 35٪ بیشتر از کسانی که بدون آن بودند، دریافت میشوند.
 
با اینفولئنسر ها در تماس باشید و بخواهید ازشون برای شما پست بزارند اینجوری فالورهای شما چند برابر میشود
پس زمینه عکس ها را درست انتخاب کنید
بعضی از تحقیقات ثابت کرده اند که عکس های به رنگ آبی ۲۴% بیشتر از عکس های نارنجی و قرمز لایک می گیرد.
اواسط هفته مثلا در روزسه شنبه پست بگذارید
پست هایی که در اواسط هفته منتشر می شوند مشارکت بیشتری از پست هایی که در باقی روزها پست می شوند، می گیرند.
ساختار عکس را مشخص کنید
عکس هایی که این خصوصیات را دارند ۱۲۵% لایک های بیشتری از آنهایی که ندارند، می گیرند.
داستان تعریف کنید
از کپشن های عکس های خود برای تعریف کردن داستان مشارکت پذیر استفاده کنید. داستان سرایی کمک می کند تا ارتباط احساسی با برند و محصولات شما ایجاد شود، عکس هایی که داستان های فریبنده و اسرار آمیز دارد بیشتر به اشتراک گذاشته می شود.
تگ کردن افراد سرشناس باعث دیده شدن بهتر می شود
اگر می خواهید رویدادهای زنده را با عکس پوشش دهید، افراد مشهور در اینستاگرام را تگ کنید تا درصد انتشار و مشاهده ی آنها بالاتر رود.

از اَسنت وِی بهره بگیرید
برای رصد رشد اینستاگرام خود از اسنت وی استفاده کنید. دریابید که کدام عکس هایتان سر و صدای بیشتری در میان مخاطبانتان به راه انداخته است و آنها را بیشتر به اشتراک بگذارید.

همکاری با کاربران هم سطح خود
کاربرانی پیدا کنید که تعداد فالووری شبیه شما دارند بعد آنها را منشن کرده تا باهم رشد کنید.
یک اجتماعی از هشتگ های خاص مورد استفاده ی خود ایجاد کنید
یک کمپین یا مسابقه برای کاربران خود طراحی کنید و هشتگ های منحصر بفرد و مختص به خود را در آنجا بکار ببرید.
با عکس های منتشر شده انگیزش را هم منتشر کنید
عکس های انگیزشی در شبکه های اجتماعی سر و صدا راه می اندازد. با استفاده از ابزاری به نام Canva، تصاویر انگیزشی،موفقیت آمیز و الهام بخش منتشر کنید.
ارتباط از طریق اینستاگرام با مخاطب های خود
از گزینه ی تنظیمات اینستاگرام خود گزینه ی پیدا کردن دوستان را کلیک، تا با ایمیل لیست مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.
شبکه ای از اینفلوئنسرهای اینستاگرام ایجاد کنید
هشتگ های مرتبط با کسب و کار خود را جستجو کرده و افرادی را که بیشترین فالوور و درصد مشارکت را دارند، انتخاب کنید. کامنت برایشان بگذارید و توسعه دادن روابط خود را آغاز کنید.
آنالیزبا استفاده از از ابزار Crowdfire 
از این ابزار برای آنالیز چگونگی تأثیر پست هایتان بر روی فالوورها یا آنهایی که آنفالو کرده اند، استفاده کنید.

بازاریابی مطلوب در اینستاگرام

چگونه از اینستا گرام کسب درآمد کنیم ؟

به طور کلی چندین روش وجود دارد که یکی از آن ها فروش مستقیم محصولات است . روش بعدی استفاده از تبلیغات و به کمک ترفندهایی برای جذب فالوور می باشد سپس با قرار دادن تصاویر تبلیغاتی در بین محتوای منتشر شده، به درآمد خوبی می‌رسند. این روش ساده‌ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.همچنین با برند سازی می توان به کسب درآمد قابل توجهی رسید این روش مختص صاحبان مشاغل است . در واقع برندها در این روش به صورت دائم روی محصول یا خدمات خاصی تأکید نمی‌کنند و به جای فروش مستقیم محصول، سعی در هدایت کردن مشتری به محل اصلی عرضه محصول خود که وب‌سایت یا فروشگاه است دارند. این روش اصولی‌ترین و بهترینروش کسب درآمد از اینتساگرام است.یکی دیگر از روش ها همان دلالی یا خرید و فروش صفحات می باشد در این روش افراد صفحات کاذب درست کرده و با ترفندهای خاص خود فالوور جذب می کنند سپس اقدام به فروش این صفحات کرده .


یکی از جذاب ترین دلایل کسب درآمد از طریق اینستاگرام این است که در بین شبکه های اجتماعی از قدرت بالایی برخوردار می باشد و با حدود 500 میلیون کاربر فعال در کل دنیا است. با پیشرفت تکنولوژی و اپلیکشن ها شبکه های مجازی همچون اینستاگرام جای خود را دربین مردم پیدا کردند و این موضوع باعث شد تا افراد به شروع کسب کار و فعالیت های تجاری در اینستاگرام روی بیاورند. یک از شروط موفقیت در این شبکه ها تولید محتوای با کیفیت و خلاقانه می باشد به دلیل اینکه کاربران را ترغیب به دنبال کردن پیج اینستاگرام ما می کند. خلاقیت مهم ترین چیزی است که ما در محتوای پیج خود باید خرج کنیم چون افرادی که اینستاگرام ما را دنبال می کنند اگر یکنواختی در محتوا را ببینند دیگر ترغیب به دنبال کردن ما نمی شوند پس به خاطر داشته باشد همیشه برای مخاطبان خود یک سوپرایز باشد .

این روزها با رونق گرفتن کسب و کارهای کوچک در فضای مجازی و فروش ، رقابت در بازاریابی محصول و خدمات کمی سخت شده است و تبلیغات هم مثل همیشه گران قیمت است! برای بازدهی بهتر چه کار باید کرد ؟ آیا ما حق این را نداریم که برای تبلیغات و کسب درآمد هزینه ای که پرداخت می کنیم،بازدهی خوبی داشته باشد؟ درست است شاید روش های زیادی را برای ترویج کمپین تبلیغاتی خود امتحان کرده باشید ولی موفق نشده اید!

هدف از این پست معرفی روش های تبلیغات اینستاگرام و تلگرام به روش موثر برای کسب و کار های کوچک است.

وقتی توی اینستاگرام در حال چرخیدن هستین و وقتی وارد یک پیج جدید میشید.

اولین چیزی که میبینید تعداد فالوور های اون پیج هست و تجربه نشون داده این عدد تاثیر بسیار بالایی در جذب مخاطب داره یعنی اگه یه پیج اینستاگرام گرفتن فالوور رایگان داشته باشه مسلما سرعت جذب فالوورهای جدیدش بیشتره.

اما اگه میخوایید تعداد واقعی فالوورهای یک پیج رو مطلع بشید که در واقع ایرانی هستنو دارن از پیج استفاده میکنن کافیه یکی از پست ها رو باز کنین و قتی تعداد لایک ها رو ببینید و این کارو برای چند تا پیج انجام بدین به راحتی هر چه تمام تر می تونید تعداد فالوورهای واقعی یه پیج رو حدس بزنید!!!!


سوال بزرگی شما را به این مقاله رسانده است. این سوال که چرا پیج اینستاگرام شما آنقدر که باید موفق نیست. چرا مثل پیج های اینستاگرامی بزرگ، رونق ندارد؟ اصلاً این پیج های بزرگ اینستاگرامی چه می‌کنند که تا این حد موفق هستند؟ آنها از چه روشی برای افزایش فالوورهای خود استفاده می‌کنند؟ چه راهکار و ترفندی هست که شما از آن مطلع نیستید؟ من در این مقاله قصد دارم پاسخ سوال شما را بدهم. پاسخ این سوال که چه روش های رایگان یا کم هزینه ای برای جذب فالوورهای واقعی و ایرانی وجود دارد.نکته ی جالب این می باشد که اغلب کاربرانی که از اینستاگرام استفاده می کنند جوان هستند.  معمولا اکثر کاربران اینستاگرام دارای سن زیر ۳۰ سال هستند.
اما نه! این یک مقاله ساده و بی سر و ته نیست. این مقاله قرار است قدم به قدم با شما در جهت ساخت یک پیج اینستاگرام موفق حرکت کند و به شما یاد بدهد که چگونه می‌توانید فالوورهای بسیار زیادی را جذب کنید. فالوورهایی واقعی، ایرانی و فعال! فالوورهایی که پیج شما را دوست دارند و در آن فعالیت می‌کنند. پس اگر به دنبال یک آموزش درست و حسابی برای بالا بردن فالوورهای اینستاگرام خود هستید، جای درستی آمده‌اید. کاربران اینستاگرام با انتشار عکس های جذاب و خلاقانه سعی می کنند تعداد فالوور ها و لایک های خود را افزایش دهند. این پتانسیل باعث می شود که شما با استفاده از تصاویر در اینستاگرام برای خود برند سازی نمایید. اما برای بازاریابی در اینستاگرام باید نکاتی را رعایت کنید که ما در این پست تصمیم به آموزش برخی نکات کاربردی جهت بازاریابی مطلوب در اینستاگرام می پردازیم.

اینستاگرام به محلی مناسب برای کسب درآمد

اینستاگرام در حال حاضر محبوب ترین شبکه اجتماعی در کشور ماست که خیلی ها در آن فعالیت می کنند. منظور از خیلی ها همه قشر از افراد جامعه را در بر می گیرد. همین موضوع هم باعث این شده که اینستاگرام به محلی مناسب برای کسب درآمد برای خیلی ها تبدیل شود. از افراد معروف اینستاگرامی گرفته تا خانم های خانه داری که هیچ سرمایه ای برای کسب و کارشان نپرداخته اند هم می توانند کسب درآمد از اینستاگرام را تجربه کنند.

خاصیت اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی محبوب در این است که هر کسی با هر شرایطی می تواند از آن ها به عنوان منبعی برای کسب درآمد خود استفاده کند. به خاطر اینکه کاربران شبکه های اجتماعی محبوب در هر کشوری بسیار زیاد هستند و همین موضوع باعث این می شود تا منبع بزرگی برای افرادی که قصد کسب درآمد و بازاریابی محصولاتشان را دارند محیا شود.

هم اکنون خیلی از کاربران موبایلی برای رفع نیاز خود دیگر به سایت های اینترنتی مراجعه نمی کنند و تمایل دارند در شبکه های اجتماعی به دنبال رفع نیاز خود بگردند. البته اینطور نیست که کاربران موبایلی وب سایت های اینترنتی را فراموش کرده اند بلکه منظورم این است کاربران موبایلی بیشتر وقت خود را در شبکه های اجتماعی محبوب مثل اینستاگرام و تلگرام می گذرانند.

چون این قضیه خیلی داغ شده و کسب درآمد از اینستاگرام دغدغه خیلی از دوستان شده است در این مقاله تصمیم گرفتم در مورد این موضوع صحبت کنم. در این مقاله قصد دارم در مورد روش های کسب درآمد از اینستاگرام و اینکه چگونه هر کسی می تواند از اینستاگرام کسب درآمد کند صحبت کنم. پس اگر شما هم مشتاق هستید تا بدانید چگونه می توان از اینستاگرام کسب درآمد داشت در این مقاله تا انتها همراه من باشید.


اینستاگرام جزو صدرنشین های شبکه های اجتماعی می باشد. اگر ما به دنبال برند سازی در اینستاگرام هستیم باید به صورت ویروسی بازاریابی کنیم. بازاریابی ویروسی در واقع به اشتراک گذاشتن پیام های ما با دوستان و آشنایان می باشد که این نکته در فعالیت تجاری ما در اینستاگرام حائز اهمیت می باشد با استفاده از این شبکه اجتماعی می توان کاربران عادی را به مشتریان وفادار تبدیل نمود.
اینستا گرام به دلیل پر طرفدار بودن و محبوبیت فراوان در بین شبکه های اجتماعی مکان مناسبی برای برند سازی و رشد کسب کار ما می باشد . در صورتی که درست و صادقانه وارد این عرصه شوید می توانید در زمان مناسب به هدف خود برسید و صاحب یک کسب و کار اینترنتی خوب شده که حتی در تصور خود هم به آن فکر نمی کردید . با توجه به اینکه شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام فرصتی مناسبی را برای فعالیت های تجاری ایجاد کرده است باید آموزش لازم در این زمینه را هم جدی گرفت و به صورت اصولی پا به این عرصه گذاشت در غیر اینصورت در چشم انداز تعیین شده هرگز به آن چیزی که انتظار داشتیم نخواهیم رسید.
معمولاً خرده فروش ها به اینستاگرام علاقه فراوانی دارند. از هر ۲۰۰ هزار آگهی دهنده در اینستاگرام، تعداد خیلی زیادی از آگهی ها مربوط به کسب و کار های کوچک و متوسط و می باشد که معمولا بیشتر آن ها مربوط به حوزه تجارت الکترونیک می باشد.
وقتی صحبت از برند و برندسازی می‌کنیم، باید نگاهی نیز به عصر حاضر داشته باشیم و نمی‌توانیم اهمیت شبکه‌ی اجتماعیاینستاگرام را نادیده بگیریم. گرچه لزومی ندارم ما بین شبکه‌های اجتماعی مختلف، اینستاگرام را برای برندسازی انتخاب کنیم، اما می‌دانم که بسیاری از شما از کاربران فعال آن هستید و قطعاً اینستاگرام یکی از انتخاب‌های شماست. اینستاگرام به فیس بوک متعلق است و عملکرد آن نیز شبیه توییتر می باشد. مسئله ای که باعث محبوبیت فراوان اینستاگرام در بین افراد شده است، قابلیت تصویری خوب اینستاگرام می باشد.